• Una111
    odpad!

    Pěkný komentář dzony, salahadin. Nechce se mi tohle veledílko rozebírat, snad někdy, příležitostně. Jen tolik: Je to samozřejmě výpověď o autorech seriálu, ta mne nebolí! Ale MOST! a jeho hodnocení zde na csfd chápu jako výpověď o stavu naší společnosti. A to mne bolí - bez nadsázky! - opravdu bolí!(12.2.2019)

  • mdouglas
    ***

    Když jsem se koukal na první díl, uplně jsem nečekal, že to může někam dál gradovat, že to může bejt reálně dobrý. Měl jsem totiž pocit, že u prvního dílu se trošku vytřískal potenciál a skončíme u prvoplánovýho humoru. Tuhle svůj pocit prozatim beru zpět. Jsem u čtvrtýho dílu a čekám na další. Ne, že by se to nedalo zpracovat líp, ale pokud to porovnám s českou serialovou tvorbou a tvorbou na obdobný téma (jakou?), tak tu dlouhou dobu nic moc obdobnho nebylo. Zatim 7/10.(31.1.2019)

  • zdepapepa
    ***

    Fajn protipól "líbivým", slušným a silně PG-rated pořadům na jiných televizních stanicích u nás. Vždy na pár minut za díl je to i vtipná černá (no pun intended) komedie. Tím moje chvála hasne - seriál je totiž víceméně o ničem, a ne zrovna v tom dobrém, "seinfeldovském" stylu. Klidně bych se i vsadil, že díky utracení peněz za práva na tu hromadu známých písní už nezbylo nic na platy scénáristům. Cílovce to ale bude jedno, co si tu píšu. Navíc zmlsán seriály jako je Orange is the New Black, The OA nebo třeba Sense8 jsem navyklý, že trans postavy hrají skutečně trans lidé. Zde se divák dočká předabování ženy mužem. Anebo nám Jan Cina něco tají? Ač názvem "malý", Trpaslík od stejných tvůrců v mých očích rozhodně ční nad Mostem.(28.1.2019)

  • honzii
    **

    Okresní přebor fungoval protože uměl být i trochu vážný nebo dojemný. Čtvrtá hvězda měla zase super herce a kreativní vliv Dejvického divadla. Tohle je ale zatím bohužel prázdné panoptikum karikatur bez hloubky. Nepochopím, jak zde někdo může volit slova jako "bravurní", nebo "dobře napsaný scénář". Tři epizody za námi a já netuším, co se děje, kde je příběh, nemám jediný důvod sledovat hlavní postavu dál. Nerozumím, co je jejím cílem, motivací, motorem nebo jaká je uvnitř. Humor to utáhne asi podle toho, jak nízko máte nastavenou laťku. Celkově jsem zklamaný z toho, že po těch zkušenostech Prušinovský s tím namachrovaným Kolečkem nemají ambicí vytvořit něco kvalitního. A největší smutek mě jímá, když celkem talentovaný Hofmann, který se pro tuto roli svým projevem ohromně hodí, nemá absolutně co hrát.(22.1.2019)

  • NinonL
    odpad!

    Tak jsem na ten slavný seriál, v němž slavná Česká televize utrácí výpalné, které jí musíme platit, skoukla. Nevím, kdo se tímto způsobem humoru může bavit, předpokládám, že jeho IQ není příliš vysoké. Velmi podprůměrný seriál se spoustou trapných postav a ještě trapnějších scén. Kdyby mě nenutili platit jim výpalné pod hrozbou trestního stíhání, nikdy jim nedám korunu. Beztak se na jejich produkci nedá vůbec dívat.(10.2.2019)

  • - V čase 2:58 se drží Franta (Zdeněk Godla) na levé straně popelářského vozu a mává pravou rukou směrem k řidiči, že se může rozjet. Řidič ale v tom okamžiku ve zpětném zrcátku vůbec Frantu nemůže vidět, protože Franta mává pravou rukou směrem k zadní části vozu a ne směrem k řidiči (správně se měl držet pravou rukou vozu a na řidiče mávat levou rukou, tak, aby jej řidič v zrcátku viděl). (montywalsh)

  • - Klaudia Dudová hraje v seriálu uklízečku jménem Žaneta, která se jmenuje stejně jako její nejznámější role ve filmu Cesta ven (2014). (hansel97)

  • - Jiří Schmitzer a Taťjána Medvecká zde hrají manželský pár. Tato dvojice si milenecký pár zahrála už ve filmu „Marečku, podejte mi pero!“ (1976). (Lajty)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace