poster

Na střeše

  • Slovensko

    Na streche

Drama / Komedie

Česko, 2019, 97 min

Režie:

Jiří Mádl

Scénář:

Jiří Mádl

Kamera:

Martin Žiaran

Hudba:

René Rypar
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ema57
    *****

    Mádlův scénář mi lahodil. Je komorní a nápaditý. Ze začátku se mi film zdál pomalý, ale pak mi začalo vyhovovat, jak si užívá Prahu nebo pohyb výtahu. Dostala mě konverzace o homosexuálech a následné registrované partnerství, bavil mě nápad s banány/Warholem a hlavně mě bavil skvělý pan Švehlík a autentický a milý Duy Anh Tran. Jen to pomalé čůrání by stačilo jednou. Vtipné je i to, že se hlavní postava jmenuje jako autor hudby. Povedený film.(12.2.2019)

  • radaza
    *****

    Rozhodl jsem se, že přitvrdím. Přes drobné slabosti jde o skvělý počin v českém filmu. V záplavě stupidních komedií, historických témat a filmů o lúzrech jde o příjemnou změnu. Skvěle zahrané, aktuální a vlastně u nás ve všech směrech nezvyklé. I když se generačně míjím, vždy se mi líbili Snowboarďáci a kdyby kvůli ničemu jinému, Janákovi patří dík za zviditelnění Kotka a Mádla. Padesátka a Na střeše se mi jednoduše líbily.(8.2.2019)

  • patrikus
    ****

    Film by měl být stylizovaný, proč ne? Zvlášť, když se jedná o komedii. Ano, pro někoho to může být jako pohádka (míchá se ve filmu několik žánrů), což ale vůbec nevadí. Přestali jsme si ve filmu hrát, a Jiří Mádl si hraje. Hudební skladatel sice vykradl z Hapkova Štěstí je krásná věc řadu akordů, scenárista nám pokládá dramaturgické otázky, nad kterými ale v zápětí přestaneme přemýšlet, protože se smějeme a bavíme se herci, ale děj filmu přináší stále nové podněty k tomu, abychom jako diváci zapojili. Švehlík určitě filmu neublížil a dožil se své labutí písně (nebyl to rozhodně žádný náhradník za Třísku). Oceňuji casting malých rolí (Jastraban, Lazorčáková, Táborský, Zima). Oceňuji Jirkovu hravost, dětinskost - film má čistou duši. A oceňuji kameru, díky které jsme se takřka v jedné filmové dekoraci nenudili. Viděno na premiéře ve Světozoru 5. 2. Návrat české inteligentní komedie bychom měli podpořit. Běžte do kina. Tenhle film udělali poctiví a inteligentní tvůrci, kteří by nás mohli bavit další řádku let. Pěkné lokace Prahy 2 a Prahy 4. Díky za trafiku na "Synkáči". Jediné, co mě mrzí, že nebyl vztah pana Rypara se Songem dohraný, a dramaticky vyřešený. O vztahu otce a ztraceného syna jsme přece nehráli. Přesto se jedná o nadprůměrný film z tuzemské současné produkce.(7.2.2019)

  • panWolf
    *****

    Nemůžu si pomoct, normálně má s českejma filmama problém , poslední , kterej mě fakt pobavil byla Teorie tygra. Jinak marná práce , je to slabota ty český filmy z posledních let. . Proto dávám plnej počet . Omluva panu Mádlovi , kterýho fakt nesnáším, možná po dnešní projekci přehodnotím. A pan Švehlík 1++. Chvilku jsem viděl Nicholsona, chvilku Eastwooda (asi trochu přeháním ,ale jen trochu :-))(15.2.2019)

  • POMO
    ****

    Citlivě, jemnohumorně, tematicky vrstevnatě rozebrané dvě odlišně postavy a jejich přátelské zbližování. Mádl umí o lidech všech věkových kategorií vyprávět jako životem ošlehaný filmařský matador. Výborný Švehlík a potěšující absence product placementu na místech, kde mohl být. Jen nečekejte emocionální K.O. závěr, který udělal Pojedme k moři nezapomenutelným filmem. Na střeše divácké očekávání v druhé polovině spíše (úmyslně a umně) dekonstruuje.(7.2.2019)

  • - Jiří Mádl dopsal scénář už v roce 2011. (Jeansoul)

  • - Phonga, jednoho z vietnamských kluků z pěstírny, zahrál Viet Do Pham, který je ve skutečném životě právník. (nicholasdol)

  • - Hlavní herec Duy Anh Tran umí perfektně česky, ale pro účely filmu se musel naučit mluvit s cizím přízvukem. (nicholasdol)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace